Familia Crossley încearcă să se stabilească într-un sat nou și ciudat, dar Evermoor nu este ca alte sate. Și asta pe lângă problemele normale ale adolescenței!
Tara Crossley și familia ei încearcă să se acomodeze într-un sat nou și ciudat. Dar Evermoor nu este ca alte sate. Există o tapiserie care prezice viitorul, un cerc de cusut al misterioșilor Everini… și asta pe lângă problemele normale ale adolescenților, cum ar fi îndrăgostirile și rivalitatea dintre frați! Tara trebuie să învețe cum să își folosească puterile în mod responsabil. Tot ceea ce își dorește Tara este o viață normală, note bune și pe Cameron, preferatul ei local. Dar o serie de întâmplări magice transformă ritualul de trecere al Tarei într-o luptă epică pentru sat.