Mutantes S.21: 25 Anos Depois
După 25 de ani, Mão Morta s-a întors la Theatro Circo pentru a sărbători albumul „Mutantes S.21”, reprezentativ pentru istoria muzicii portugheze, bântuit de distrugerea locației în timpul prezentării sale, la o ediție specială. Proiectate în timp real în timpul spectacolului, ilustrațiile digitale au însoțit fiecare piesă, împletite cu povești ale membrilor trupei, rezultând un portret unic.