Summer '82: When Zappa Came to Sicily
Summer 82 When Zappa Came to Sicily este un documentar care povestește concertul lui Frank Zappa în Palermo, Sicilia, prin imagini rare și anecdote personale. Regizorul Salvo Cuccia, un fan Zappa care a ratat concertul, colaborează cu familia lui Zappa pentru a reconstitui evenimentul, împletindu-l cu propriile amintiri din acea vară.