The Extraordinary Tale of the Times Table
Aceasta este vechea poveste a ideii cu „băiatul întâlnește fata, băiatul se îndrăgostește de fată, fata suferă de tulburare obsesiv-compulsivă, băiatul și fata trăiesc fericiți până la adânci bătrâneți”.