De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
În fiecare vară, DJ precum Felix Jaehn și Alle Farben au la activ mai multe mile aeriene decât unii piloți profesioniști, cucerind topurile internaționale cu ajutorul laptopurilor. Ei produc hituri și au făcut Deep House-ul german popular în Australia, Japonia și în SUA. Urmărește-i pe Alle Farben, Felix Jaehn și pe pionierul muzicii trance, Paul van Dyk, călătorind în întreaga lume.