Together As One: Celebrating Asian American, Native Hawaiian and Pacific Islander Heritage
Un documentar informativ, educativ și delectabil despre tradițiile AANHPI, care sărbătorește poveștile vii și istoria comunităților AANHPI. Documentarul va scoate la lumină povești neașteptate, necunoscute și surprinzătoare, care impresionează prin autenticitatea lor.