Um Dia De Futebol Part 1
„Um Dia De Futebol” este un documentar care surprinde experiențele fanilor, jucătorilor și antrenorilor echipei Desportivo das Aves în ultima zi înainte de finala Cupei Portugaliei. Această ocazie istorică i-a încununat pe fotbaliști, o poveste de triumf atât pentru club, cât și pentru sat - o poveste David versus Goliat - cu filmări exclusive ale diferitelor momente de joc și dinaintea jocului.