Documentare, Istorie
În 1995, o rachetă științifică norvegiană a fost confundată cu o rachetă nucleară pe radarele rusești. Cu doar câteva minute la dispoziție pentru a răspunde, președintele Boris Elțîn s-a confruntat cu o decizie catastrofală. Acest film investighează incidentul puțin cunoscut care a adus lumea în pragul unui război nuclear.