Semne
M Night Shyamalan ne aduce povestea familiei Hess, care găsește într-o dimineață un cerc de 160 m în curte. Apoi li se spune că extratereștrii sunt răspunzători pentru acest semn.
Scenaristul și regizorul M Night Shyamalan ne aduce povestea familiei Hess din districtul Bucks, Pennsylvania, care găsește într-o dimineață un cerc de 160 m în curte. Graham Hess (Mel Gibson) și familia sa află apoi că extratereștrii sunt răspunzători pentru acest semn și urmăresc, cu groază crescândă, știrile despre cercuri care apar peste tot în lume. „Semne” este povestea emoționantă a unei familii de fermieri care este martora ultimelor clipe ale umanității în timpul unei invazii extraterestre.