Coeur De Pierre
Ghorban, un băiat afgan de 12 ani, a pornit în 2010 într-o periculoasă călătorie de 12.000 km către Franța. Abandonat și sărac, el se confruntă cu provocările migrației clandestine, cu coșmaruri și cu incertitudinile adolescenței. Timp de 8 ani, cineaștii au urmărit drumul său spre maturitate, documentându-i căutarea unei noi vieți.