Le Mans 1955
Douăzeci și patru de ore de Le Mans, 1955. 300.000 de spectatori privesc de pe margine. La ora 18:00, mașina lui Pierre Levegh intră în tribunele pline, împroșcând mulțimea cu molozul fierbinte produs de motorul său. Este o tragedie care va costa mai mult de 80 de vieți. Și totuși, cursa continuă. La Mercedes, un prieten și coechipier al lui Levegh este gata să preia ștafeta. Numele lui este John Fitch.