Demascat
Emisiunea TV Trăgaci apără îndârjit dreptatea, dezvăluind adevărul din spatele unor fărădelegi misterioase și sinistre. Coordonatoarea echipei Oh Soryong, începătorul egoist Han Do și producătorul obsedat care merge pe teren Kang Giho, folosesc camerele pentru a demasca răufăcătorii.
În timp ce investighează un caz neelucidat, vechi de 20 de ani, coordonatoarea echipei, Oh Soryong, este amestecată într-un scandal la locul de muncă. Situația atinge punctul critic când un denunțător misterios care își spune „Dr. Trăgaci” destabilizează echipa.