În nordul friguros al Olandei, o cursă periculoasă de patinaj pe gheață de 200 de kilometri pune la încercare rezistența patinatorilor. Filmați în 1963, când frigul brutal și terenul înșelător duc la numeroase răniri, doar câțiva curajoși reușesc să înfrunte provocarea până la capăt, schimbându-și pentru totdeauna viețile.