Fetele din gară
La sfârșitul anilor '90, o tânără anchetatoare pe nume Flore Robin este chemată la scena unei crime deosebit de șocante, acesta fiind primul său caz la poliția din Perpignan. Această investigație captivantă, bazată pe o poveste reală, marchează începutul unei lungi serii de crime și a unei vânători implacabile care ajunge să o obsedeze timp de aproape două decenii.
La sfârșitul anilor '90 și începutul anilor 2000, în Perpignan dispare o adolescentă, iar trei tinere sunt ucise în zona gării. Toate sunt brunete, frumoase și motivate de o puternică dorință de emancipare. Fețele lor apar în ziare și ajung să fie poreclite „Fetele dispărute din gară”. Flore Robin, o tânără anchetatoare, își începe cariera în poliție chiar în ziua descoperirii primului cadavru. Ea trebuie să facă echipă cu căpitanul de poliție Franck Vidal și cu mentorul său, Félix Sabueso. Bazată pe o poveste reală, această investigație extraordinară se desfășoară pe parcursul a două decenii la nivel național, într-o cursă contracronometru pentru a prinde un criminal în serie misterios și nemilos, în timp ce o mamă se agață de speranța de a-și găsi fiica în viață.
O tânără e găsită moartă în Perpignan, iar cazul pare să aibă legătură cu o dispariție din trecut.
Flore e atacată în cadrul echipei, în timp ce ancheta în cazul lui Palomyno devine tot mai intensă.
O nouă dispariție zdruncină ancheta, deși Palomyno, suspectul principal, este după gratii.
În anul 2000, un expert în profiluri psihologice complică și mai mult ancheta deja în impas.
Flore interoghează făptașul, care mărturisește două crime la șaisprezece ani de la comiterea lor.