Austin și Ally
Personalitățile diferite ies la iveală atunci când Austin, un cântăreț extrovertit, și Ally, o compozitoare genială, dar timidă, formează un parteneriat ieșit din comun.
Personalitățile diferite ies la iveală atunci când Austin, un cântăreț extrovertit, și Ally, o compozitoare genială, dar timidă, formează un parteneriat ieșit din comun - alături de Trish și Dez, prietenii lor cei mai buni. Austin și Ally își combină talentele pentru a crea o adevărată capodoperă muzicală, dar oare va rezista parteneriatul lor atunci când o filmare jenantă cu Austin apare pe un blog local sau când Dez înțelege greșit și aduce un cangur pentru videoclipul lui Austin?