Fiori
Inspirat din faimoasele cărți ale lui R.L. Stine, „Goosebumps” urmărește cinci liceeni care au parte de o experiență stranie în demersul lor de a investiga moartea tragică, cu trei decenii mai devreme, a unui adolescent pe nume Harold Biddle - aflând totodată secrete întunecate din trecutul părinților lor.
Isaiah încearcă să oprească predicțiile terifiante ale unei camere blestemate să devină realitate.
O mască îi dă Isabelei curajul de a spune ce gândește, dar pune stăpânire pe viața ei.
După o întâlnire neașteptată cu viermii lui de companie, Lucas descoperă că nu simte durerea.
Margot primește un album în care descoperă un secret terifiant despre Casa Biddle.
Adolescenții se întorc acasă și găsesc pe cei dragi lor și întregul Port Lawrence în mare pericol.