She-Hulk: Avocata apărării
În „She-Hulk: Avocata apărării” de la Marvel Studios, Jennifer Walters - o avocată specializată în procese care implică supraoameni - trebuie să facă față vieții complicate de femeie singură la 30 de ani, care, întâmplător, e un Hulk verde de 2 metri cu superputeri.
Viața lui Jen Walters e dată peste cap când se trezește cu super-puteri după un accident violent.
Ca She-Hulk, Jen e angajată de o prestigioasă firmă de avocatură unde i se oferă un caz problematic.
She-Hulk îl reprezintă pe Emil Blonsky alias Abominația, dar audierea nu decurge conform planului.
Wong, noul client, dă în judecată un magician care folosește în mod neautorizat Artele Mistice.
She-Hulk descoperă că Titania deține legal numele „She-Hulk” și că o dă în judecată.
Jen e domnișoară de onoare, iar stresul situației e amplificat de problemele lui She-Hulk.
Jen vizitează oaza de bunăstare a lui Blonsky, își face prieteni noi și se regăsește ca She-Hulk.
She-Hulk îl reprezintă pe Brotac după accidentarea acestuia din cauza super-costumului defect.