Prietenii cățeluși la joacă
Ce fac Bingo și Rolly atunci când nu sunt în misiune? Se joacă, bineînțeles! Veniți alături de cățeluși, de Hissy și de prietenii lor din curte, pentru a vă juca și a vă distra cu ei!
Ce fac Bingo și Rolly atunci când nu sunt în misiune? Se joacă, bineînțeles! Veniți alături de Bingo, Rolly, Hissy și de prietenii lor din curte, pentru a vă juca și a vă distra cu ei! Veniți la o întâlnire de joacă a cățelușilor și a prietenilor lor pentru distracție garantată!