Fratele urs
Când un băiat eschimos impulsiv pe nume Kenai e transformat prin magie în urs, trebuie să se pună la propriu în pielea altuia, până când învață câteva lecții prețioase de viață. În încercarea sa de a redeveni om, pornește într-o călătorie trăsnită, dar curajoasă, care îl poartă printr-o pădure plină de animale sălbatice, printre care sunt adorabilul ursuleț Koda, Rutt şi Tuke, doi elani foarte haioși, mamuți lânoși, berbeci neastâmpărați și multe altele.
După ce un băiat eschimos pe nume Kenai ucide un urs pentru a răzbuna moartea fratelui său, drept pedeapsă, Spiritele îl transformă într-un urs. Acum, Kenai trebuie să se pună la propriu în pielea altuia, până când învață câteva lecții prețioase de viață, inclusiv importanța iubirii frățești. În încercarea sa de a redeveni om, pornește într-o călătorie trăsnită, dar curajoasă, care îl poartă printr-o pădure plină de animale sălbatice, printre care sunt adorabilul ursuleț Koda, Rutt şi Tuke, doi elani foarte haioși, mamuți lânoși, berbeci neastâmpărați și multe altele. În coloana sonoră a acestei aventuri epopeice, pline de haz și emoție, apar cinci cântece celebre al lui Phil Collins.