De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Erbarme Dich prezintă influența profundă a Patimilor după Matei asupra unor personaje cu care facem cunoștință în timpul unor spectacole într-o biserică în ruină, unde un cor și o orchestră sub conducerea personajului/dirijorului Pieterjan Leusink cântă pentru oamenii fără adăpost și refugiați. Patimile lui Hristos în 2013.