Kenneth Branagh regizează și joacă alături de o distribuție de stele, inclusiv Johnny Depp, în acest film de mister stilat, plin de suspans și palpitant, bazat pe cel mai bine vândut roman al Agathei Christie.
Kenneth Branagh regizează și joacă alături de o distribuție de excepție, formată din Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz și Judi Dench, în acest film de mister stilat, plin de suspans și palpitant, bazat pe cel mai bine vândut roman al Agathei Christie. Toată lumea este suspectă atunci când o crimă este comisă într-un tren, iar un detectiv strălucit trebuie să alerge contra cronometru pentru a rezolva puzzle-ul înainte ca asasinul să lovească din nou.