Randy Cunningham Băiatul Ninja
Randy Cunningham este un boboc obișnuit de liceu până când este ales să devină Ninja! Acum el trebuie să îi apere pe cei oprimați, să își salveze colegii și să devină eroul oamenilor buni din Norrisville.
Randy Cunningham este un boboc obișnuit de liceu până când este ales să devină Ninja! Acum el trebuie să îi apere pe cei oprimați, să își salveze colegii și să devină eroul oamenilor buni din Norrisville. În timp ce se luptă cu monștri și cu nebuni, Randy trebuie, de asemenea, să supraviețuiască la liceu, să înfrunte bătăușul local și să pară cool în fața bunăciunii clasei.