Toată lumea merită o poveste de dragoste grozavă, dar pentru Simon, în vârstă de 17 ani, este puțin complicat. Adolescentul gay nu și-a asumat sexualitatea și nu știe identitatea colegului anonim de clasă de care s-a îndrăgostit online. Rezolvarea ambelor probleme va fi o aventură hilară, înfricoșătoare și care va schimba vieți.