Regizorul Werner Herzog urmărește exploratori și căutători care pornesc în Angola pe urmele celor mai mari și mai evazive mamifere terestre din ziua de azi.
Legenda spune că în zonele înalte ale Angolei se ascund „elefanți fantomă” care n-au fost niciodată văzuți de om. Celebrul regizor Werner Herzog („Omul grizzly”) documentează o expediție epică pe podișurile Angolei condusă de biologul și exploratorul National Geographic dr. Steve Boyes, în încercarea de a descoperi aceste creaturi maiestuoase și atât de greu de zărit.