Despre gheparzi cu Bertie Gregory
Bertie „prinde din urmă” cel mai rapid animal de pe Pământ, ghepardul. Urmărind cum gheparzii vânează și își cresc puii, Bertie dezvăluie provocările ascunse cu care se confruntă această specie.
Bertie sosește în Serengeti la începutul spectaculoasei migrații a antilopelor gnu. A venit aici pentru a filma cel mai rapid animal de pe Pământ, ghepardul. Urmărind o mamă care își crește puișorii și un grup de tineri masculi care vânează spectaculos în echipă, Bertie află mai multe despre provocările neașteptate cărora le face față această specie.