More Life - Decoding the Secret of Aging
Putem trăi până la 150 de ani și să fim încă sănătoși? Oamenii de știință nu mai luptă doar cu bolile legate de vârstă, ci abordează procesul de îmbătrânire în sine. Acest film dezvăluie secretele unei vieți lungi, explorând noi frontiere în știință care ne-ar permite să îmbătrânim fără să devenim fragili.