Acceptă ursul panda: În culisele ‘’Roșu Aprins’’
Acceptă ursul panda: În culisele ‘’Roșu Aprins’’ este un film documentar despre echipa formată exclusiv din femei ce a realizat filmul Pixar ‘’Roșu Aprins”. Având acces în culise la regizoarea Domee Shi și la echipa ei, această poveste pune în lumina reflectoarelor impresionantele experiențe profesionale și personale care au adus pe ecran această poveste profund sinceră și incredibil de comică, cu care se poate identifica aproape oricine.