Sunt un mic ticălos
Într-o liniștită suburbie americană, între grădini îngrijite cu gărdulețe albe, se află o casă neagră în mijlocul unei peluze în paragină! Este ascunzătoarea secretă a răufăcătorului Gru, care împreună cu armata sa de minioni mici și galbeni plănuiește să cucerească lumea. Înarmat cu un arsenal de arme care micșorează sau îngheață și nave pregătite să intre oricând în luptă pe calea aerului sau pe uscat, maleficul Gru este gata să elimine tot ce-i stă în cale. Însă trei fetițe orfane și hotărârea lor fermă lor de a face din el tatăl lor amenință să-i distrugă lui Gru reputația de super-ticălos!