A Dozen Summers
Ai avut vreodată 12 ani? Intră în lumea lui Maisie și Daisy McCormack, surori gemene care au pus stăpânire pe un film pentru copii. Sunt gata să-și spună propria poveste… sau poate una despre o fantomă care mănâncă profesori! Pregătește-te pentru un umor cât se poate de ciudat.