Beautiful, FL
Hotărâtă să câștige un concurs de înghețată cu o aromă inspirată de bunătățile portoricane ale bunicii ei răposate, o adolescentă își roagă vecinii din parcul de rulote s-o ajute cu rețeta câștigătoare.