Fantoma
Clarice Cheung are 12 ani și se simte invizibilă, mai ales pe lângă sora ei, Naomi. O ceartă izbucnită la cină trezește o fantomă care începe să răpească membrii familiei unul câte unul. Clarice și Naomi trebuie să-și unească puterile ca să oprească spiritul, înainte ca familia lor să fie despărțită pentru totdeauna.