Conviction - Murder At The Station
Pe 17 octombrie 2008, Paula Poolton a dispărut. Cadavrul ei a fost găsit după 11 zile, în mașina sa.
În acest episod, Louise caută probe care să-i permită să depună o cerere de apel.