Health is Wealth
Este sănătatea cu adevărat cel mai mare premiu al vieții? Acest documentar contestă această noțiune, întrebându-se dacă suntem singurii responsabili pentru bunăstarea noastră. Explorează dacă sacrificarea sănătății pentru un scop mai înalt poate fi o cale spre maturitate.