Un căpitan chior de pirați vrea cu orice preț o comoară și are o singură regulă: recrutează doar pirați la fel de chiori ca el. După fiecare eșec, se întoarce la tavernă, singur și tot mai șifonat, gata să-și adune un nou echipaj și s-o ia de la capăt.