Green Sea
Suferind de amnezie, Anna începe o nouă viață, ca bucătar la o tavernă decăzută de lângă mare, deținută de Roula, o singuratică capricioasă. Mâncarea ei simplă, dar delicioasă le trezește amintiri clienților de bază, care, la rândul lor, o ajută să își reconstruiască trecutul. Povestea ia o întorsătură neașteptată, când Roula descoperă adevărata identitate a Annei.