Crime în imobil: Podcast
Un podcast audio și video spiritual și plin de dezvăluiri, prezentat de Michael Cyril Creighton (Howard), care-i duce pe fani în culisele sezonului cinci din Crime în imobil. Fiecare episod este discutat cu actorii și echipa de filmare: povești în exclusivitate, secrete și momente amuzante de pe platou, toate într-un omagiu adus misterului, comediei și farmecului Arconiei.
Beanie Feldstein e invitata lui Michael Cyril Creighton și ne dezvăluie amintirile ei preferate.
Final exploziv! Michael Cyril Creighton discută cu actorii din distribuție și cu ucigașul.