Murder in the Red Light
Această miniserie în trei părți analizează de ce prostituatele de pe stradă sunt vizate de agresori drept potențiale victime. Documentarul folosește omorurile unui criminal în serie, Steve Wright, drept punct de plecare pentru o analiză amănunțită a fenomenului. Cunoscut drept Sugrumătorul din Suffolk, el a comis mai multe omoruri pe durata a șase săptămâni în anul 2006.