Este minunat să fii Spider-Man, dar acest lucru are un preț: numai Spider-Man își poate proteja concetățenii din New York de răufăcătorii redutabili care amenință orașul. Odată cu apariția lui Electro, Peter trebuie să se confrunte cu un inamic mult mai puternic decât el. Când vechiul său prieten, Harry Osborn, se întoarce, Peter își dă seama că toți inamicii săi au un lucru în comun: Oscorp.