Trilho
Trilho este un jurnal de senzații, care își propune să surprindă esența și amploarea Desencaminharte 2018, urmărind construirea a zece proiecte diferite în Alto Minho, pe parcursul mai multor luni. În această narațiune, teritoriul este punctul de plecare pentru o analiză poetică a artei, peisajului și memoriei.