Bun-venit la Wrexham
Rob McElhenney și Ryan Reynolds conduc clubul de fotbal Wrexham, încercând să creeze povestea candidatului defavorizat cu care să atragă o lume întreagă. De la Hollywood, în Țara Galilor; acest documentar urmărește cursul intensiv pe care îl fac proprietarii și destinul comun al echipei și al orașului.
Ryan Reynolds și Rob McElhenney încearcă să preia un club de fotbal din Regatul Unit.
Wrexham F.C. încearcă să se califice în preliminarii, în timp ce noii patroni învață jocul.
Rob McElhenney și Ryan Reynolds conving jucători și manageri să-și încerce șansa cu Wrexham.
E disputat primul meci acasă al lui Wrexham, indiferent dacă Rob și Ryan sunt pregătiți sau nu.
Ryan Reynolds și Rob McElhenney încearcă să-și îndeplinească una dintre cele mai mari promisiuni.
În acest episod special, Ryan Reynolds și Rob McElhenney ne duc în turul Țării Galilor.
Președinții clubului Wrexham, Ryan Reynolds și Rob McElhenney, apar în mod surprinzător la un meci.
Ryan Reynolds și Rob McElhenney vizitează, în sfârșit, clubul Wrexham și petrec timp cu echipa lor.
Fanii se plâng de prestația mediocră a Wrexhamului și-și varsă furia pe managerul Phil Parkinson.