Captură la dublu
Sandra Bullock și Melissa McCarthy joacă rolurile a două polițiste incompatibile care fac echipă pentru a elimina un baron al drogurilor, în această comedie nemaipomenită a aceluiași regizor care ne-a adus Domnișoarele de onoare, Paul Feig.