Murai îndrăgostit
Murai, un licean ciudat, e îndrăgostit de profesoara Tanaka, o otaku. Totuși, Tanaka îl respinge spunându-i că nu ar interesa-o niciodată un băiat cu părul lung și negru. Murai se tunde scurt și se face blond, devenind leit personajul de joc video favorit al lui Tanaka.
Murai e în anul doi la Liceul Takebe Gakuen și face cursuri de pregătire pentru facultate. Diriginta lui, Tanaka, îl cheamă în biroul ei după ce el declară că după liceu are de gând să se însoare cu ea. Tanaka îl respinge, spunându-i că nu ar interesa-o niciodată un băiat cu părul lung și negru. Diriginta este în secret o otaku, are ochi doar pentru Hitotose, un personaj dintr-un joc video otome. A doua zi, Murai apare schimbat în fața lui Tanaka. Are părul scurt și e vopsit blond, arată exact ca peaiubitul ei Hitotose. Tanaka nu-și poate ascunde șocul provocat de întorsătură și încearcă să se distanțeze de Murai, dar el presează pentru o idilă cu profesoara.
Murai e îndrăgostit de Tanaka, profesoara lui, iar după ce se tunde arată ca personajul ei favorit.
Crezând că Murai a păcălit-o, Tanaka fuge la convenție, unde dă peste prietenii lui.
Yayoi Fukunaga se regăsește bucuroasă cu Murai, dar află că el e îndrăgostit de altcineva.
Tanaka recunoaște că-și face griji pentru Murai. În schimbul iertării, Murai îi cere trei secunde.
Tanaka e îngrijorată fiindcă Murai adoarme la ore. Când află motivul, se duce la el.
E festivalul școlii. Murai vrea să-l învingă pe fratele lui Tanaka, Mao, și să obțină aprobarea lui.
Murai e supărat când Yamakado, coordonatorul profesorilor de an, apare în locul lui Tanaka.
Murai și Tanaka sunt surprinși îmbrățișați de o cameră TV. Kiriyama și Yamakado caută să-i salveze.