De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Welcome to the Machine expune cele 12 Porunci ale industriei muzicale, explorând succesul, premiile muzicale și contractele de înregistrare. Cu un mix de seriozitate și umor, filmul pune sub semnul întrebării drumul către faimă.