The Secret Life of Jim
Nick încearcă disperat să mai aibă un moment de luciditate alături de tatăl său, Jim, care suferă de Alzheimer. Dar se teme că a rămas fără timp. Filmul explorează dificultățile unui unic îngrijitor, procesul de doliu și puterea muzicii de a readuce pe cineva înapoi.