Secret Treasures - L'Assemblée Nationale
Dincolo de dezbaterile politice, Adunarea Națională a Franței deține o lume de comori ascunse. Acest film deschide porțile templului democrației franceze, dezvăluind arta secretă, lucrările delicate și istoria nebănuită adăpostită între zidurile sale emblematice.