Iron Fist
Presupus mort vreme de aproape două decenii, miliardarul Danny Rand se întoarce acasă, în New York City. Aici ajunge să se confrunte cu demonii din trecutul său, dar și cu cei din interiorul lui.
În urmă cu 15 ani, avionul personal ce avea la bord familia miliardarului Rand se prăbușea în mod misterios în munții Himalaya. După aproape 20 de ani, Danny Rand, unicul supraviețuitor al accidentului, se întoarce în New York City drept Nemuritorul Iron Fist - Pumn de Fier. Danny descoperă rapid că viața în New York City poate fi la fel de controversată ca în mănăstirea unde și-a petrecut ultimii 20 de ani. Iron Fist urmărește călătoria lui Danny Rand în calitate de Iron Fist în New York City.