Get a Horse!
Animația clasică desenată manual și tehnologia de ultimă generație se confruntă în această aventură irezistibilă, în care Walt Disney însuși este vocea lui Mickey.
Animația clasică desenată manual și tehnologia de ultimă generație se confruntă în această aventură irezistibilă. Mickey, Minnie și prietenii fac o plimbare într-un car muzical cu fân, dar Peg-Leg Pete încearcă să îi întreacă în rabla lui. Cu Walt Disney însuși interpretând vocea lui Mickey.