PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
În acest episod suntem invitați să sărbătorim Nowruzul, Anul Nou iranian. Iranienii din toată țara iau parte la această sărbătoare specială, plină de simbolism și poezie.