I Am Belmaya
În Nepalul patriarhal, Belmaya, o tânără dalit fără educație, tânjește după independență. Documentarul urmărește transformarea sa timp de cinci ani pe când învață ca să devină cineast, căpătând puterea de a-și înfrunta soțul opresiv și comunitatea. Înarmată cu o cameră de filmat, își găsește vocea, creând un film personal care câștigă premii și deschide o lume pe care nu și-a imaginat-o niciodată.