Elvis & Benny
Elvis și Benny, doi prieteni nedespărțiți, pornesc în aventuri trăsnite într-o lume fantastică și bizară. Din farul lor din deșert, înfruntă pericolul monstrului Sandy, un homar-iepure albastru uriaș care pândește din adâncuri. Îndrăgostiți amândoi de focoasa sirenă Toucane, se bazează pe îngerul lor păzitor Babette, o rățușcă de cauciuc metamorfă, să-i salveze atunci când se dezlănțuie haosul.
Elvis și Benny, doi prieteni nedespărțiți, au parte de niște aventuri uimitoare într-o lume fantastică plină de creaturi bizare. Cu umor și curaj, ambii sunt îndrăgostiți de frumoasa, dar temperamentala sirenă-cal-de-mare, Toucane. Farul lor, înconjurat de epave într-un peisaj deșertic, e refugiul lor. Dar pericolul pândește din adâncuri: Sandy, un monstru uriaș, jumătate homar, jumătate iepure albastru. Iar, când situația devine critică, Babette, îngerul-rățușcă de cauciuc și metamorf, le sare în ajutor.